Zablistao u Montereyu
65

Gunther Werks Project Tornado je karbonski Porsche 993 Turbo sa 700 KS

D. B.
Godinu dana nakon debija predivnog 993 Speedstera, Gunther Werks se vratio u Monterey gdje je predstavio još ekstremniji projekt.

Riječ je o modelu Project Tornado, "remasterirani" Porsche 993 Turbo s ultraširokom karoserijom napravljenom od karbonskih vlakana, unikatnom unutrašnjosti i tuniranim twin-turbo motorom koji razvija 700 KS.

Svaki panel karoserije osim vrata napravljen je od karbonskih vlakana, zbog čega je karoserija lakša od originalne za čak 227 kg, odnosno, teška je 1.225 kg. Redizajnirana karoserija je omogućila bolje hlađenje i veći downforce.

Izgledom Project Tornadu predstavlja modernizovanu verziju modela 993 Turbo s Porsche GT elementima, novi prednji branik ima veće usisnike i spliter, a zrak prlazi do haube s ventilacijskim otvorima. Široki prednji blatobrani imaju integrisane otvore, a novi pragovi vode do još širih stražnjih blatobrana s velikim usisnicima. Na automobilu su lagane 18-inčne felge napravljene od kombinacije karbona i magnezija.

Nazad dominira veliko stražnje krilo s funkcionalnim otvorima za hlađenje, a tu su i novi stražnji branik, veliki difuzor i dva završetka izduvnih cijevi napravljena od Inconela i titanija pomoću 3D printera. Gunther Werks je dodao LED svjetla koja ima i 993 Speedster, kao i Coupe modeli.

Unutašnjost je prekrivena karbonom ili Alcantarom s detaljima koji prave kontrast boji karoserije. Nova karbonska sjedišta pružaju maksimalnu podršku, a oblikuju se po obliku tijela kupca. Upravljač je također napravljen od karbona, dok se na centralnoj konzoli nalazi magnetni nosač za tablet koji ima i funkciju bežičnog punjača.

Nazad je smješten 4,0-litarski 6-cilindrični twin-turbo motor sa zračnim hlađenjem koji je razvio Rothsport Racing, a tu je i ravni ventilator poput onih kod trkaćih Le Mans automobila, hlađenje s tečnim punjenjem i Motec ECU jedinica.

Motor isporučuje 600, odnosno 700 KS u režimu rada za stazu, dok je obrtni moment veći od 759 Nm. Uparen je sa 6-stepenim manuelnim mjenjačem koji snagu prenosi na stražnju osovinu. Šasija je podešena po modernim standardnima, koristi se sofisticirani aktivni ovjes, dok se za zaustavljanje brinu Brembo CCMR kočnice.

Oni koji žele automobil koristiti na cesti mogu izabrati touring paket koji uključuje manji stražnji spojler, udobnija karbonska sjedišta i praktičniji karbonski prtljažnik, a na raspolaganju je i drugačija opcija tuninga motora.

Koliko će automobila biti proizvedeno i koliko će koštati, zasad nije poznato.

Vezani članci