Komentari (91)
Povratak na članak
Prijava korisnika
NAPOMENA: Komentarisanje članaka na portalu Klix.ba dozvoljeno je samo registrovanim korisnicima. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima. Svaki korisnik prije pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korištenja komentara.
Kruzni tok kod aerodroma je NEOPHODAN!
Uzas prilikom ukljucenja, i hocete li ikad napraviti sa po 3 mozda trake? Grad je postao totalo ne uslovan za kretati se, kolaps je tokom citavog dana, isto u crtanom…
Kad se ukljucujes sa Brace Mulic na Kurta Schorka ondje kod aerodroma i niko ne odluci da se smiluje i propusti te, a oba smjera su u igri, mozes naci neku utakmicu livestream i pregledati poluvrijeme cekajuci.
Koliko tih transferzala a nijedna nije ni dokle.
Odlican komentar, evo citam kazu mora proci sve nivoe vlasti od opcine pa do kantona, znaci komplikovani smo u pm… sve nesto do pola izgradjeno nista nisucim, tunel prema vogosci ce probiti za jedno 5godina, grad krcat.. i jos nesto.. ne zalijecite se sa romobilima na semaforu debili jedni!
Srećom da je uspješno napravljena kvalitetna A transferzala pa gosti koji dolaze u Sarajevo većinom ne prolaze kroz ono ruglo prema Stupskoj petlji..al sređivanje te ceste je jedan od prioritetnih zadataka za vlasti u Sarajevu, ko god to bio
PRIKAŽI ODGOVORE (1)
Ja pročita 12.tranvestita u Sarajevu... hahah.
I od tih 12 transferzala niti jedna nije kompletna i u upotrebi!
Dosadasnja cesta M.Schumacher je najgore izveden projekat, pola ulice vozis i odjednom traka samo za desno, semafori se otvaraju po nekom svom rasporedu, katastrofa!!!
kruzni tok i 3 polovna tramvaja i trolejbusa iz Bjelorusije su jedini "uspjesi" trojkaske bagre
Kazu: izgradnja je ovisna o više nivoa vlasti (općina, kantona i entiteta! Klasican primjer neefikasne, preskupe i neodrzive strukture vlasti u BiH! Ovo treba pod hitno mijenjati - prvo ukinuti preskupe i bezkorisne kantone!
Ima malo i ono, zemlja sa jedva 2,8 mil. stanovnika ima vozni park od 1.000.000 registrovanih motornih vozila. To ne bi ni američka cestovna infrastruktura izdržala. Svaka baba se sama vozi u autu, svi kukaju inflacija nema se za hljeba, a došli smo na 2-3 auta po domaćinstvu.
Sad ušao u komentare sav nervozan i kontam šta sve opsovat zbog nezadovoljstva i onda se sjetim da živim u Njemačkoj i da bi me trebao bolit k.
Ahahahahahah a vrh Aelme mi. Uzivaj U utorak otvoriti bolovanje, Grund: "Stress in Bosnien"
Daj ba sad ste vlast na nivou kantona i federacije. Mjenjajte zakone da se otkoci gradnja svih transverzala, imate alat u rukama!
Samo jebeni izgovori. Narod treba otjerati nesposobne. Al' ovakav narod- nikad.
Pusti ta sranja, dozvole i nekakva kompleksnost. Jednostavno, nesposobni ste.
Bolje bi vam bilo da prvo osmislite pjesacki prelaz do aerodroma da vam raja ne trce prema njemu kao u sred rata
“…u obliku bespravne gradnje i uzurpacije prostora. “ Pa ovo mora biti najmanji problem. Dati rok 30 dana da se uklone objekti o trosku vlasnika objekta ili sacekati 31 dan, angazovati privatne firme koje ce ukloniti objekat a od vlasnika prisilno naplatiti troskove rusenja. U suprotnom, napuniti zatvor. Tako to funkcionise u normalnim drzavama.
Kruzni tok kod aerodroma 4 trake od stupa su nulti prioritet, ali bolje ne zapocinjite, jer imate toliko zapocetog, anista se ne zavrsava. Javna je tajna da sve tendere dobijaju Euroasfalt i par podobnih firmi, a nemaju operativu, pa se izmisljaju fantomski razlozi u vidu dozvola i slicno
Naravno, banda pojahala.
Pa od Stupske petlje do aerodroma nema ni kilometar a osim ovog uključenja iz pravca Mojmila postoje još tri čepa. To su redom skretanje za Kasindolsku odnosno uključenje iz te ulice, uključenje iz TC Bingo i ona haos raskrsnica prema Tibri. To se ne zna ko se odakle uključuje i ko gdje skreće...
da li će početi graditi kružne tokove kao recimo u Mostaru da ovi ne ulaze u desnu traku i izađu na zadnjem izlazu i tako se gubi smisao kružnog, fino izađe u desnu i odmah mora na prvi izlaz i mjera.....brže i efikasnije...
Nije niko lud da ide u drugu traku, kad ćeš se prestrojiti da izađeš ?
Mi kad sve to zavrsimo, ljudi ce cepelinom na posao ici.