Benjamin1
Spol
Ženski
Boja avatara
c1c1c1
Banovan
Ne
Registrovan
15.12.2016.
Komentari
949
Komentari korisnika
Mi gradimo tunel, tunel gradi nas! Ima li gdje da se vidi tačan predmjer i predračun radova za ovaj tunel? Je li to 300 miliona KM ili više? Koliko će sve to koštati zajedno sa pristupnim cestama od Goražda do Prače ili do granice entiteta RS-a ?
Da bi se smanjio pritisak vozila kroz grad i prema ovom dijelu grada, treba se izgraditi gradski autoput do tunela na Ciglanama i dalje tunelom pored Arhitektonskog fakulteta ispod Čaršije prema istočnoj Bosni, Palama, RS-u. Dalje treba što prije maknuti ovaj Peni plus i završiti 1. transferzalu prema Kobiljoj glavi i Vogošći. Tad će grad da pređe prvi razvojni prag a ima ih još nekoliko ...
Dobro je da arhitekti i urbanisti promišljaju i daju rješenja za grad u kojem žive, jer na taj način utječu na javno mijenje i i samu vlast koja donosi odluke. Dobra je ideja kružne veza tramvaja M.Dvor - Čaršija sa tramvajem u nivou kolnika ili podzemno. Dalje je potrebno uvesti i pješačku zonu na tom dijelu grada...
Za potvrdu identiteta postoji DNK analiza. Istraga treba dokazati da li je ovo Danka i da li ova žena ima veze s nestankom male Danke. Ni jednu mogućnost ne treba odbaciti. Možda je ova žena na pasoš svoje ćerke, koja je slična Danki odvela Danku iz Srbije u Austriju ?
Ima li u Mostaru arhitekata i je li za ovaj projekt bi neki javni konkurs, ovo je strašno koliko je loše izgleda, prava skalamerija. Pored toga ovo kad ugrije 40 stepeni neće moći rashladiti jedna hidroelektrana, a zimi neće moći ugrijati.
Avio saobraćaj je ekonomska usluga podložna promjenama na tržištu. Aerodrom Tuzla je svoju strategiju razvoja bazirao na niskotarifnim aviokompanijama kojima iz budžeta TK subvencionira letove. Čim je ta veza prekinuta sve je stalo. Potrebna je promjena poslovne politike, aerodrom trebaju preuzeti stručnjaci za avio saobraćaj. U suprotnom Tuzlanski aerodrom će doživjeti sudbinu Mostarskog aerodroma...
Upravo tako :jedan mali bosanski gradić koji ima lokalni univerzitet, nekoliko tajkunskih hotelčića na obali rijeke Une bez dovoljnog mjesta za parking, zakrčene uske ulice, 2 km obilaznice ... i sad će dijaspora letjeti ili turisti iz arapskih zemlja 2-3 mjeseca i aerodrom im glavna utopija za izlazak iz krize ... objestit će cimer fraj - sjedi u hlad i uživaj.
Hahaha ... Mjesna zajednica Nemila ne može bez petlje na autoputu a cijela Općina Jablanica može, kao jeftiniji je tunel kroz Prenj. A da ironija bude veća, ispast će da je skuplji tunel kroz Prenj sa dvije cijevi + 1 servisna cijev !
Sve je to lijepo, ali šetati ulicama Sarajeva, kad je zrak zagađen nije zdravo, sunce se jedva probije kroz maglu i smog. Svi oni koji i malo razmišljaju o zdravlju su pobjegli negdje van iz zagađenog grada ! Marketing koji prave hoteli, restorani i turistička zajednica ne pričaju o tome, važno je uzeti lovu dijaspori koja je stigla u grad !
Neka su žive i zdrave ! Bog i priroda sami reguliraju ravnotežu, neće Palestinski narod nestati, mlada majka je rodila četvorke ! Palestina je njihova zemlja već najmanje 2500 godina od kad se u pisanim izvorima spominju Felestini !