Avioni uopste nisu bili konkurentni, avio industrija daleko iza tadasnjeg Nato i SSsr prosjeka. Mogli su raditi jedino lom poslove za velike svjetske proizvodace. To je bila komunisticka JNA firma cije nekonkurentne proizvode je kupovala JNA a placala Jugo sirotinja.
@simao21 Put do spoznaje je težak, ali negdje de mora početi: "Lohn" (izgovara se lon) je njemačka riječ i označava plaću, nagradu za urađeni posao.
Domaća zadaća:
1. pronađi na forumu temu o Sokolu i informiši se iz prve ruke, šta je i za koga proizvođeno u lon-poslovima.
2. Elaboriraj u kojoj mjeri usvajanje znanja i tehnologija za proizvodnju aviona pokreće cjelokupnu industriju jedne zemlje, čak i kad avioni nisu "konkuretni".
@simao21 Put do spoznaje je težak, ali negdje de mora početi: "Lohn" (izgovara se lon) je njemačka riječ i označava plaću, nagradu za urađeni posao.
Domaća zadaća:
1. pronađi na forumu temu o Sokolu i informiši se iz prve ruke, šta je i za koga proizvođeno u lon-poslovima.
2. Elaboriraj u kojoj mjeri usvajanje znanja i tehnologija za proizvodnju aviona pokreće cjelokupnu industriju jedne zemlje, čak i kad avioni nisu "konkuretni".
@simao21 Put do spoznaje je težak, ali negdje de mora početi: "Lohn" (izgovara se lon) je njemačka riječ i označava plaću, nagradu za urađeni posao.
Domaća zadaća:
1. pronađi na forumu temu o Sokolu i informiši se iz prve ruke, šta je i za koga proizvođeno u lon-poslovima.
2. Elaboriraj u kojoj mjeri usvajanje znanja i tehnologija za proizvodnju aviona pokreće cjelokupnu industriju jedne zemlje, čak i kad avioni nisu "konkuretni".
Tehnologiju koju su imali je bila 20-30 godina iza postojece. G4 prvi nadzvucni avion slabih mogucnosti, Gazela je vise strani nego nas proizvod. Mogao je Soko opstati da se reformise, smanji, proda strateskom partneru npr Boing, Airbus i naravno da nije bilo rata. Ostalo je sve nostalgija i mit tj....laz.