Komentari (12)
Povratak na članak
Prijava korisnika
NAPOMENA: Komentarisanje članaka na portalu Klix.ba dozvoljeno je samo registrovanim korisnicima. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima. Svaki korisnik prije pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korištenja komentara.
Što bi rekli: jaja pod bubrege.
Evropa 50 godina drmala svijetom sa svojom dominantnom autoindustrijom. I dođe neka evropska generacija koja neće da radi a hoće da pametuje "ekološkom osviještenosti" i onda ih kinezi pometu. Evropa sama sebi puca u nogu sa ovim solarima i elektroautima.
Zahvaljujući lošoj prodaji i Kinezima eto zašto
ahahaha, skontali da su elke preskupe, pa sad snizavaj jer ih niko nece
Znači, onaj vic o tvornici polovnih Golfova se ostvaruje.
Čista glupost.Al' hajd' nek vam bude.Jedan alternator u Kini ne košta ni 10€ a radnik u auto industriji u evropi preko 100€ po satu.Eto pa izračunajte.
Jedna baterija košta 40% električnog automobila, znači da neke baterije koštaju i do 40.000 EURA. Meni se ne kupuju nove baterije svake 4 godine.
Prodaju nam polovno pod novo😱
Kladim se da će sad odjednom svi europski proizvođači počet “koristiti takve dijelove”. Spustili cijene jer su ih bahato visoko postavili a Kinezi već na vratima
Cijena je onolika koliko je kupac spreman platiti, a ne prodavac postaviti.
Ali ce ti smanjiti i granaciju na te dijelove, pa opet isti belaj ako se nesto desi bateriji, jer to je najskuplji i najosjetljiviji dio el-auta