Kineski BYD želi graditi još jednu fabriku u Evropi
Kineski gigant BYD se neće zaustaviti na Mađarskoj, već želi izgraditi još jednu fabriku na Starom kontinentu. BYD želi postati jedan od najvećih proizvođača električnih vozila u Evropi.
Kineski gigant BYD se neće zaustaviti na Mađarskoj, već želi izgraditi još jednu fabriku na Starom kontinentu. BYD želi postati jedan od najvećih proizvođača električnih vozila u Evropi.
Strah od kineskih automobila u Evropi postaje sve veći, iako su Evropljani pripremili barijeru u vidu veće carinske stope. Do sada su Kinezi uglavnom nudili veće i skuplje modele, ali onog trenutka kad počnu nuditi male i jeftine, mogli bi uzdrmati tržište. BYD Seagull je jedan od tih.
Sada kada je opšte usporavanje potražnje za električnim vozilima potvrđeno lošim prodajnim rezultatima Tesle i BYD-a, dva najveća proizvođača baterijskih vozila na svijetu, svi se pitaju da li je ovo početak kraja ili samo prolazno kašljucanje tržišta.
Kineski brend BYD postao je prvi proizvođač automobila na svijetu koji je proizveo sedam miliona električnih i plug-in hibridnih vozila, samo četiri mjeseca nakon što je iz njihove kineske tvornice izašao 6-milioniti automobil.
BYD-ova sljedeća generacija plug-in hibridnih vozila bit će apsolutna revolucija u smislu autonomije. Kineski gigant radi na novoj tehnologiji koja omogućava domet od 2.000 kilometara.
Kineski automobili sve više pristižu na glavna tržišta Starog kontinenta. Azijci ne zaostaju za renomiranim evropskim markama, ali ih muče dva ključna problema: visoke premije osiguranja i nedostatak rezervnih dijelova.
Kina je najveći izvoznik automobila na svijetu, a kompanija BYD zbog povećanja potražnje mora nabaviti još sedam teretnih brodova.
Evropska komisija tvrdi da ima dokaze da kineska vlada subvencionira električna vozila koja se izvoze u Evropu i sada želi stati u kraj tome, tako što će uvesti dodatnu carinu na kineske automobile, čak i prije predviđenog roka.
Ko bi rekao da će kineski brendovi BYD i MG ravnopravno dijeliti svjetla reflektora sa Renaultom i Dacijom, na sajmu koji je za Evropljane do jučer bio izuzetno bitan. Za to krivce treba tražiti i u samom organizatoru, ali i u većini velikih igrača koji su ranije odustali od Ženeve.
Zahvaljujući sistemu za kontrolu šasije, ovaj električni sportaš "diše" kao nekadašnji Williamsov šampionski bolid iz 1992. godine, a može i da se kreće na tri točka. Na račun četiri elektromotora sa skoro 1.300 KS snage, može i da se okreće u mjestu za 360 stepeni. Prodaja u Kini kreće iduće sedmice.