Koridor 5C
38

Radovi na autoputu Buna - Počitelj dužine 7,2 kilometara završavaju za tri mjeseca

G. Š.
Radovi na izgradnji poddionice autoputa na Koridoru 5C dužine 7,2 kilometara na relaciji Buna – Počitelj ulaze u završnu fazu, kažu iz JP Autoceste FBiH, navodeći kako se potpuni završetak očekuje za dva-tri mjeseca.

Ova poddionica pozicionirana je između poddionice tunel Kvanj -Buna na sjevernoj i poddionice Počitelj - Zvirovići na južnoj strani.

Trasa počinje na oko četiri kilometra južno od sela Hodbine i ne presijeca gušće naseljena područja, nego prolazi iznad kanjona Neretve u blizini nekoliko naseljenih mjesta i završava neposredno ispred petlje Počitelj.

Predstavnik investitora Bože Talić je kazao da su radovi na dionici autoputa koridora 5C Buna - Počitelj ušli su u završnu fazu te da je najveći fokus trenutno na asfalterskim radovima.

"Intenzivno se vrši asfaltiranje drugog sloja glavne trase. Svi problemi koji su pratili gradnju ove dionice, poput izmještanja dalekovoda i dodatne eksproprijacije su završeni, tako da ometanja možemo očekivati zbog lošeg vremena i situacije s pandemijom koronavirusa. Ali realno je očekivati da svi radovi budu završeni u naredna dva-tri mjeseca", kazao je.

Trasa je prolaskom pored naselja Stanojevići i Kevčići presjekla putnu komunikaciju, zbog čega su izgrađeni natputnjaci Grabovina i Kevčići, a na djelu trase pored Bivoljeg Brda izgrađen je potputnjak istoimenog naziva. Od ostalih objekata na trasi se nalaze dva prolaza za životinje, kao i dvostrano odmorište Rotimski potok.

Voditelj Gradilišta Azer Leto ističe da se radovi na dionici koridora 5C Buna Počitelj izvode punim intenzitetom, navodeći kako su kasnili ponajviše zbog nedovoljnog broja radnika, jer je veliki broj njih bio u samoizolaciji, kao i zbog nabavke sirovina i opreme koji su potrebni da bi se dinamika radova održavala u punom intenzitetu.

Ugovor koji je Hering potpisao u maju 2018. godine s JP Autoceste FBiH vrijedan je 25,7 miliona eura. Sredstva su osigurana putem Evropske banke za obnovu i razvoj, a nadzor nad gradnjom vrši kompanija Aecom S.L.U. iz Španije