Još jedan unikat
48

Unikatni Bugatti Chiron Super Sport je podsjetnik na historijski trkaći automobil s Le Mansa

D. B.
Kao i Veyron prije njega, Chiron je ponudio brojne specijalne i interesantne verzije, a prije nego novi Bugattijev model debituje u narednim mjesecima, društvo iz Molsheima se oprašta od W16 čudovišta još jednim unikatom.

Baziran na snažnijem modelu Super Sport, specijalni Chiron nozi sufiks Hommage T50S. On nije povezan ni na koji način s Gordon Murray Automobiveovim modelom GMA T50s, nego je insirisan modelom Type 50S, trkaćim automobilom iz 1931. godine. Te godine je Bugatti kao fabrički tim zvanično debitovao na Le Mansu na legendarnoj stazi Circuit de la Sarthe, na svom domaćem terenu u Francuskoj. Šest godina kasnije, odnosno 1937., Bugatti je trijumfovao na Le Mansu s modelom Type 57G Tank.

Spacijalni Chiron Super Sport podsjeća na svog pretka istim uzorkom rešetke u obliku potkovice s obojenim brojem "5". Trkaći broj krasi i vrata gdje je ručno obojen u bijelu boju kako bi pravio kontrast. Profil sadrži grafiku Le Mans 1931 ispred stražnjih točkova, dok donju stranu aktivnog stražnjeg spojlera krasi konfiguracija staze Circuit de la Sarthe.

U čijem je vlasništvu automobi, iz Bugattija nisu otkrili, no vlasnik bi mogao biti iz SAD-a sudeći po narandžastim bočnim karkerima na lukovima točkova. On je želio crni Chiron koji podsjeća na slavnu prošlost kompanije. Čak je i poklopac 8,0-litarskog quad-turbo W16 motora podsjetnik na Type 50S. Sadrži kružni uzorak s ukrasnim efektom i "Perlée" završnom obradom.

U unutrašnjosti, prostor za odlaganje sitnica i šitnici za koljena na bočnim stranama centralne konzole imaju isti izgled. Uočljiva je i konfiguracija staze, kao i paneli vrata ukrašeni ručno nanesenom siluetom trkaćeg automobila iz 1931. godine. Unikatne detalje "zaokružuju" sjedišta s naslonima za glavu, koje krasi ušiveni natpis "Le Mans 1931".

Super Sport je napravljen s opcionim Sky View staklenim krovom, zahvaljujući kojem se prostor za glavu povećava za 2,7 centimetara. Riječ je o dva fiksna panela s laminiranom strukturom i četiri srednja sloja, koja osiguravaju tišinu u unutrašnjosti.

Koliko je vlasnik platio automobil, nije poznato, no definitivno je riječ o višemilionskom iznosu.