Nakon "transplantacije"
16

Toyota Supra sa 2JZ motorom razvija monstruoznih 917 KS

D. B.
Nova Toyota Supra s legendarnim 2JZ motorom nakon značajnih poboljšanja i tuninga razvija 917 KS.

Ako možete preći preko činjenice da je pokreće BMW-ov motor, Toyota Supra (A90) je veoma dobar sportski automobil koji je brzo postao popularan u svijetu tunera s ciljem izvlačenja više snage i boljih performansi iz ovog automobila. Međutim, modificirana Supra prikazana u klipu jedan je od najimpresivnijih tunerskih projekata koji su dosad viđeni.

U procesu modificiranja ove Supre vlasnik je odlučio odbaciti BMW-ov 3,0-litarski 6-cilindrični motor s turbopunjačem te ga je zamijenio legendarnim 2JZ motorom prethodne generacije. Ipak, nije to tek obični 2JZ motor. Iako je zadržao originalnu zapreminu, ipak je dobio niz značajnih poboljšanja uključujući novu glavu motora, bregaste osovine, klipove i klipnjače, a tu je i masivni Precision 7676 turbopunjač.

S motorom je uparen isti Getrag 420G mjenjač koji se prvobitno koristio za E46 BMW M3 te stražnji diferencijal preuzet od E92 BMW-a M3. Automobil je dobio Work felge, nove kočnice, veliki stražnji spojler i jednu izduvnu cijev.

Hooniganov tim je testirao Supru na valjcima te je "izmjereno" 917 KS.