Utrka za performansama
17

Manhartov Audi S3 snažniji je od standardnog Audija RS3

E. L.
Manja radna zapremina i cilindar manje nisu smetali specijalistima u njemačkoj tuning kompaniji da pripreme Audi S3 koji nudi više potencijala u odnosu na Audi RS3.

Najnovija potvrda da njemačka tuning kompanija Manhart spada među najbolje kompanije u kojima se bave sveobuhvatnim dorađivanjem automobila krije se iza oznake S400, a za osnovicu projekta korišten je Audi S3 Sedan čiji dvolitarski četverocilindarski turbobenzinac u standardnom izdanju raspolaže s 310 konjskih snaga i 400 Nm najvećeg obrtnog momenta, što je dovoljno da trovolumensku karoseriju s integralnim pogonom (quattro) iz mjesta do 100 km/h "ispali“ za 4,8 sekundi.

A onda su u Wuppertalu odlučili da pripreme S3 čiji će dotjeran motor razvijati 405 konjskih snaga i 515 Nm najvećeg obrtnog momenta, što je više od potencijala (400 KS/500 Nm) s kojim raspolaže 2,5-litarski 5-cilindarski turbobenzinac koji pokreće skuplji Audi RS3.

Ako spomenuti RS3 od 0 do 100 km/h stiže za 3,8 sekundi i razvija elektronski ograničenih 250 km/h, vjerujemo da je Manhartov S400 još brži i rame uz rame s Audijevom nedavno predstavljenom brojčano ograničenom verzijom RS3 Performance Edition čijih je 407 "konja“ dovoljno za nelimitiranih 300 km/h.

S više snage Manhartov S400 dobio je i više zvuka, čemu najviše zasluge pripada novoinstaliranom izduvnom sistemu koji je napravljen u saradnji s poznatom kompanijom Remus, a iza novih 19-inčnih aluminijskih felgi na kojima su gume dimenzija 235/35 kriju se H&R opruge s kojima je podnica bliža tlu dodatnih 30 milimetara.

Ne znamo šta o svemu misle u njemačkoj tuning kompaniji MTM (Motoren Technik Mayer) čije kreacije na temu Audija S3 Sedan pokreće 440, 490 ili čak 525 "konja“.