Odjavna špica
10

G-Power se posljednji put osvrnuo na prethodnu generaciju BMW-a M2

E. L.
Prije predstavljanja dorađenog BMW-a M2 aktuelne generacije (G87) u poznatoj njemačkoj tuning kompaniji G-Power pripremili su posljednje izdanje na temu prethodnog M2 CS koje sa sobom donosi 660 konjskih snaga.

Iza naziva G2M CS Bi-Turbo krije se posljednja kreacija tuning kompanije G-Power koja je zasnovana na prethodnoj generaciji BMW-a M2 (CS), a rezultat entuzijazma specijalista u GP-u koji se minhenskim automobilima bave 40 godina nadilazi i verziju M2 CSL koja je svojevremeno razvijena u M odjelu, ali nikada nije stigla do proizvodnje.

I dok standardni BMW M2 CS (F87) pokreće poznati trolitarski linijski 6-cilindarski biturbo motor koji razvija 450 konjskih snaga i 550 Nm najvećeg obrtnog momenta, CS koji „potpisuje“ G-Power sa sobom donosi čak 660 „konja“ i 800 Nm, što je rezultat sveobuhvatnih dorada ispod prednjeg poklopca i podnice ispod koje se krije novorazvijeni izduvni sistem. Rekalibriran je i 7-stepeni automatski mjenjač sa dva kvačila koji je zadužen za prijenos snage na zadnju osovinu.

Decentno dorađenu karoseriju krase i opcione aplikacije u prepoznatljivim bojama M odjela, a uz „odjavnu špicu“ stiže novi karbonski spojler na poklopcu prtljažnika, ali i drugačije 20-inčne ojačane aluminijske felge Hurrican RR. U G-Poweru nisu otkrili podatke o performansama, ali je jasno da će uz spomenute brojeve G2M CS Bi-Turbo (bez limitatora) biti znatno brži od standardne verzije koja razvija 280 km/h i od 0 do 100 km/h stiže za četiri sekunde.

Bit će zanimljivo vidjeti šta će G-Power pripremiti na temu aktuelnog BMW-a M2 (G87) oko čijeg se izgleda karoserije koplja i dalje lome.