ISPOD OČEKIVANOG
28

Pogledajte kako se Golf GTI Clubsport 45 snašao na Nürburgringu

E. L.
Za prolazak kroz čuveni "zeleni pakao" jubilarnom izdanju osme generacije Golfa GTI trebalo je nešto više od osam minuta.

Volkswagen je s posebnim modelom Golf GTI Clubsport 45 nedavno obilježio 45 godina od predstavljanja prvog Golfa GTI (Grand Touring Injection), a iza dodatka Clubsport 45 krije se Golf GTI čiji dvolitarski četverocilindarski turbobenzinski motor razvija 300 konjskih snaga. Za prijenos snage na prednju osovinu zadužen je automatski mjenjač s dva kvačila (DSG).

U njemačkom magazinu Sport Auto odlučili su da najsnažniji Golf GTI do sada suoče sa čuvenom njemačkom stazom Nürburgring Nordschleife, a njihov testni vozač Christian Gebhardt krug staze "zatvorio" je za osam minuta i 2,66 sekundi.

S neznatno boljim vremenom od vremena koje je na Nürburgringu ostvario Golf GTI TCR sedme generacije (08:04.92), osmi jubilarni GTI na gumama Michelin Pilot Sport Cup 2 znatno je kasnio za Renault Meganom RS Trophy-R s kojim je isti vozač kroz "zeleni pakao" prošao za sedam minuta i 55.12 sekundi.

Čekamo odgovor Honde čiji će se najavljeni novi Civic Type R zasigurno okušati na Nürburgringu u nastojanju da u Japan vrati titulu najbržeg automobila s prednjim pogonom.