Grb sa lavom
50

Peugeot predstavio svoj novi vizuelni identitet

Klix.ba
Najstarija preživjela automobilska marka na svijetu potvrđuje svoju ličnost i karakter novim logotipom. Okreće novu stranicu u svojoj istoriji.

Peugeot je predstavio svoj novi logotip koji je sada grb ukrašen veličanstvenom lavljom glavom.

Od 1850. godine Peugeot ima deset uzastopnih logotipa, od kojih svi imaju lavovski amblem. Danas je jedanaestu verziju, još pojednostavljenu, kvalitetniju i elegantniju, upravo kreirao PEUGEOT Design Lab, studio za globalni dizajn dizajna ove marke.

Predstavljen 2010. godine, dosadašnji logotip trebao je biti promijenjen da bi krunisao pomicanje ugleda i prestiža marke.

Nakon što je u potpunosti obnovio ponudu svojih modela tokom posljednjih 10 godina, Peugeot je redizajnirao svoj logotip kako bi išao u korak sa svojim proizvodima.

Početkom 2021. godine, uvođenjem novih modela koje će započeti novi Peugeot 308, s novom web stranicom i stvaranjem STELLANTISA, zvijezde su se poravnale.

PEUGEOT je imao iskustvo svih revolucija: industrijske, tehnološke, političke, socijalne, digitalne i sada ekološke - energetska tranzicija i mobilnost bez ugljika predstavljaju srž njegove strategije za održivu budućnost. Sve ovo tvori Peugeotovu DNK.

Također je moćan i instinktivan brend, odraz njegovog amblema: lav. To Peugeot čini bezvremenskom markom, vezom između jučerašnjeg i sutrašnjeg dana. Tokom posljednjih 10 godina, cjelokupna paleta proizvoda doživjela je zapanjujući pomak, te je marka dobila brojne nagrade za svoje uspješne modele.

Novi logotip utjelovljuje ono što je Peugeot značio jučer, ono što Peugeot znači danas, ali i ono što Peugeot znači sutra. Ovaj novi grb, u obliku lava, oduvijek je bio dio marke. Svijetli u ponos vrijednostima marke PEUGEOT, te je ovaj logotip dizajniran da traje.

Uz svoj novi vizualni identitet, PEUGEOT se pridružuje istoriji i hipermodernosti. Ovim grbom marka PEUGEOT kreće u osvajanje novih zemalja, ubrzavanje međunarodnog rasta, izvozeći francuski stil i znanje, kao i francusku eleganciju.

U ovom svijetu PEUGEOT nudi onima koji to žele priliku da istinski uživaju u sadašnjem trenutku i iskoriste sve što on nudi.

To također znači imati cjelovito kvalitetno iskustvo. Automobili, zastupništva, povezani proizvodi, web stranice, komunikacije, natpisi ... Sve su to dodirne točke s markom koje su postavljene i usklađene u okviru jedinstvenog, koherentnog i višefunkcionalnog sistema.

Što se tiče web stranice, ona je sada dio iskustva "internetskog zastupništva", koja postaje "domaća prodaja putem interneta". Jednostavan, učinkovit, intuitivan, uronjen, visoko vizuelni, dinamičan i poslovno orijentiran, nudi savršeno fluidno iskustvo prodaje. Funkcionalnosti internet stranice omogućuju vam da radite sve što biste obično radili na prodajnom mjestu, ali na mreži: otkrivanje, konfiguracija, prodaja, ugovori, financiranje, trgovina itd.

Što se tiče zastupništva, to je sada mjesto za još više ljudskog, još vizuelnijeg i još edukativnijeg iskustva. Cilj je iskusiti ubrzanje tranzicije energije u konkretnim terminima, otkriti nove mogućnosti mobilnosti i nove tehnologije.

Vrijeme provedeno na lokaciji s PEUGEOT-om predstavlja visokokvalitetno iskustvo u kojem možete zamisliti budućnost. Stoga se web stranica i zastupništva nadopunjuju i pomiču prema gore kako bi vrijeme provedeno s PEUGEOT-om, vrijeme koje se računa.

PEUGEOT je proizveo svoju prvu kampanju brenda u posljednjih 10 godina: LAVOVI NAŠEG VREMENA.

Kroz ovu optimističnu međunarodnu kampanju PEUGEOT angažira i svoje kupce i one koji to nisu. Marka osvaja novi univerzalni teritorij: vrijeme. Obilježava današnje lavove, svih uzrasta, kulture i porijekla. Ovi "Lavovi našeg vremena", koji više nisu toliko u potrazi za moći ili novcem, već više u potrazi za kvalitetnim vremenom.

Kroz ovu kampanju Peugeot želi osnažiti kupce da posjeduju svoju najcjenjeniju imovinu: svoje vrijeme. Cilj brenda je pretvoriti vrijeme u kvalitetno vrijeme, obogaćujući doživljaj. Kao inovativni vrhunski generalistički brend, PEUGEOT predlaže neumorno iskustvo kako na mreži, tako i u vozilima i u svojim zastupništvima.

Budući da doživljaj marke PEUGEOT nije ograničen na zastupništvo ili web stranicu, marka lansira novu životnu kolekciju, jednostavnu, atraktivnu i kvalitetnu: odjeća, proizvodi od kože, modni dodaci, elektronski dodaci, posuđe, dopisnice, ambalaža, minijature i još mnogo toga.

Ovaj grb otvara put ekološkom sistemu marke koji nije ograničen samo na njegov vizualni identitet. U sebi nosi dublju promjenu. Promjena stava; novo stanje uma; novi način života.

Cilj PEUGEOT-a je ponuditi svojim sadašnjim i budućim kupcima marku koja ispunjava njihove zahtjeve.