Bez struje i turbopunjača
0

Stigao je novi Ferrari koji pokreće čuveni 6,5-litarski V12 motor

E. L.
U Maranellu su na spektakularan način demantovali sve koji su tvrdili da će Ferrari 812 Superfast biti posljednji dvosjed s amblemom “propetog konjića" koji pokreće atmosferski V12 motor.

Ferrari je skinuo veo s nasljednika modela 812 Superfast koji se krije iza simboličnog naziva 12Cilindri, a u vremenu elektrifikacije fascinantno je da najnoviji GT automobil iz Maranella sa sobom donosi dorađenu verziju čuvenog atmosferskog 6,5-litarskog V12 motora kojem ni u ovom slučaju ne asistira hibridni sistem.

12Cilindri će biti dostupan u dvije karoserijske verzije (Coupé i Spider), a s posljednjom evolucijom V12 motora (F140) koji je prvi put korišten u čuvenom modelu Enzo stiglo je 830 konjskih snaga pri 9.250 obr/min i 690 Nm najvećeg obrtnog momenta pri 7.250 obr/min, što su brojke koje je Ferrari već ponudio uz strašni 812 Competizione. Ostaje fascinantno što u Maranellu spomenute brojke ostvaruju bez asistencije hibridnih sistema i turbopunjača.

Za prijenos snage na zadnju osovinu zadužen je nazad smješten 8-stepeni automatski mjenjač s dva kvačila za koji u Ferrariju kažu da je 30 posto brži od mjenjača u F812. S karoserijom koja pojedinim detaljima asocira na modele 365 GTB/4 Daytona i Roma, dvosjed 12Cilindri koji je neznatno duži od modela 812 Superfast od 0 do 100 km/h stiže za 2,9 sekundi (Spider za 2,95 sekundi) i razvija više od 340 km/h.

Masa Coupé verzije bez tekućina iznosi 1.569 kilograma. Spider je teži pedesetak kilograma, a kupci će uz obje verzije moći da biraju između 20 i 21-inčnih felgi na kojima su gume dimenzija 275/35 naprijed i 315/35 nazad. Krutost karoserije povećana je za 15 posto u odnosu na F812.

Uz pretpostavku da je planirana proizvodnja modela 12Cilindri već rasprodana za nekoliko narednih godina, kao što je rasprodana i u slučaju egzotičnog modela Purosangue, za Coupé verziju treba izdvojiti 395.000 eura, a za vožnju pod otvorenim nebom 435.000 eura.