Značajna unapređenja
7

Osvježeni Lexus LS je sada udobniji i opremljeniji tehnologijom

D. B.
Tri i po godine otkako je predstavljena peta generacija modela Lexus LS, stigao je obnovljeni model koji će biti opasnija konkurencija njemačkim predstavnicima, posebno nadolazećoj novoj Mercedesovoj S-Klasi.

Luksuzni sedan nije doživio velike promjene dizajna, ali je dobio novu boju pod nazivom Gin-ei Luster, odnosno sivu s glatkom teksturom poput ogledala.

Svjetla izgledaju drugačije jer je LS usvojio adaptivni sistem koji je prethodno viđen na modelu RX iz 2018. godine. Lexus je napravio i promjene prednjeg branika koji sada ima vertikalne linije u oba ugla, dok rešetka hladnjaka ima primjetan modul senzora.

Na fotografijama su LS 500 s F Sport specifikacijama i LS 500h s blago promijenjenom grafikom stražnjih svjetala te Piano Black detaljima u odnosu na prethodne hromirane detalje. U ponudi su i dva nova dizajna felgi uključujući 20-inčni set za F Sport verziju.

Unutrašnjost je uglavnom nepromijenjena, LS je dobio HD ekran za digitalni retrovizor, crnu dugmad na ekranu i centralnoj konzoli koja sada ima dugme s funkcijom prečice za 12,3-inčni infotainment sistem kako bi se brzo podesila sjedišta s grijačima i upravljač. Infotainmet sistem sada sadrži novi ekran osjetljiv na dodir, a podržava Android Auto i Apple CarPlay integraciju.

Promjene se možda čine minimalnim, ali je to rezultat Lexusove namjere da se fokusira na poboljšanje udobnosti. Adaptivni ovjes je dodatno optimizovan za udobnu voćnju, a unaprijeđeni su i stabilizatori te nosači motora. Sjedišta su mekša nego ranije i bolje apsorbuju vibracije.

LS 500 ima brži mjenjač, dok se hibridni sistem u modelu LS 500h aktivira češće kako bi ubrzanje bilo bolje. Oba modela imaju aktivni sistem kontrole buke i elektronski sistem poboljšanja zvuka.

U osvježenom modelu debituje i Lexus Teammate, skup pomoćnih sistema za vozača uključujući sistem za pomoć pri parkiranju koji podrazumijeva automatsku kontrolu upravljača, papučice gasa, kočenje i mjenjač. Automobil posjeduje i sistem kamera i ultrazvučne senzore koji pomažu vozaču da održi automobil u traci, da promijeni traku kretanja, drži rastojanje te da mu pomaže pri preticanju drugih vozila.

Lexus Teammate će vremenom postajati sve bolji jer podržava nadogradnje softvera pa će vozači dobijati sve nove funkcije čim budu dostupne.

Prodaja obnovljenog Lexusa LS u Japanu počinje krajem ove godine, a na ostalim tržištima će se pojaviti naredne godine.