Iz JLR-a (Jaguar Land Rover) je prije nekoliko dana stiglo saopćenje da će u narednih pet godina kupcima ponuditi šest električnih SUV-ova, što se savršeno uklapa u priču o sveopćoj elektrifikaciji, ali to im nije smetalo da publici predstave verziju Defendera ispod čijeg se prednjeg poklopca krije benzinski 5-litarski V8 motor.
Najsnažniji Defender čija je kabina obložena tamnom kožom i alkantarom nudit će se u kombinaciji s kraćom (90) i dužom (110) karoserijom. Izvana je prepoznatljiv po četverostrukim završecima izduvnog sistema, plavim kočnim čeljustima na prednjoj osovini i tamnim 22-inčnim aluminijskim felgama, a njegovo snažno "srce" otkrivaju i oznake na donjem dijelu vrata.
Gromoglasnih 525 "konja" dovoljno je da britanski terenac iz mjesta do "stotke" stiže za nešto više od pet sekundi i razvije 240 km/h. Sa spomenutim performansama stigao je adekvatno dorađen ovjes, dodatni radni program (Dynamic) i novorazvijeni elektronski aktivni zadnji diferencijal, a prosječna potrošnja goriva je 14,8 litara na 100 kilometara.
Za kraći trovratni Land Rover Defender V8 u Velikoj Britaniji treba izdvojiti 114.500 eura, a za dužu verziju s pet vrata 117.575 eura.