Perjanica C-Klase
1

Mercedes-AMG intenzivno testira novi C63

E. L.
Još uvijek se ne zna hoće li AMG-ov najnoviji odgovor na BMW M3 i Audi RS4 i dalje pokretati V8 motor.

Nije novost da će Mercedes-AMG verziju C63 ponuditi i uz novu generaciju C-Klase, što potvrđuju i posljednje fotografije testnih kamufliranih prototipa u oba karoserijska oblika, ali se još uvijek ne zna hoće li AMG-ov odgovor na konkurenciju iz Minhena i Ingolstadta i u najnovijem izdanju pokretati čudesni 4-litarski V8 motor.

Prema nezvaničnim informacijama, AMG-ov V8 kojem asistiraju dva turbopunjača mogao bi svoje mjesto pod prednjim poklopcem ustupiti znatno manjem četverocilindarskom motoru (kakav se ugrađuje u model A45) koji bi činio dio hibridnog sistema, što se uklapa u Mercedesove ranije izložene planove o elektrifikaciji, ali u Stuttgartu o svemu za sada šute.

Kamuflirani testni prototipi ne otkrivaju šta se krije ispod poklopca motora buduće "najratobornije" C-Klase, a sve će biti poznato krajem ove ili početkom naredne godine. Ako C63 na kraju ipak zadrži V8 motor, svi se slažu da neće biti znatno snažniji od verzije koja pokreće prethodnu generaciju. Zar treba biti snažniji?