Vraća se u igru
3

Ferrari razvija automobil kojim će se u FIA WEC šampionatu trkati u najsnažnijoj klasi

E. L.
Ferrari je u trkama izdržljivosti, među kojima je najpoznatija trka 24 sata Le Mansa, u najsnažnijoj klasi posljednji put nastupao 1973. godine, ali stvari će se uskoro promijeniti.

U Maranellu su potvrdili da će od 2023. godine u FIA WEC šampionatu (World Endurance Championship) imati automobil u novoosnovanoj najsnažnijoj klasi LMH (Le Mans Hypercar) koja će u trkama izdržljivosti popuniti prazninu nastalu skorim ukidanjem prototipa iz klase LMP1.

Ferrari će se u najelitnije i najbrže društvo vratiti nakon pauze koja je trajala 50 godina, a u slavnoj italijanskoj kompaniji potvrdili su da je već počeo razvoj njihovog LMH automobila koji će svoju slavu u WEC šampionatu tražiti među klasnim konkurentima koje su najavili ili već pripremaju u Toyoti, Peugeotu, Porscheu, Audiju, Glickenhausu, McLarenu, Aston Martinu...

Uz opravdana očekivanja da će LMH "zvijeri" spomenutih automobilskih kompanija u narednim godinama konačno vratiti uzbuđenje koje posljednjih godina nedostaje u najsnažnijoj klasi WEC-a, vrijedi podsjetiti da su Ferrarijevi automobili na trci 24 sata Le Masa u generalnom poretku pobjeđivali devet puta, a do posljednjeg trijumfa na jedinstvenom francuskom klasiku stigli su 1965. godine.